søndag den 5. februar 2012

Ekstrem shopping ;-)


Jeg hader shopping! Jeg er faktisk lidt af en klovn til at bruge penge, men det kan jo i virkeligheden være meget godt. He he.

Al indkøb af dagligvarer er derfor overladt til kæresten, og pinligt men sandt, så har jeg aldrig været i vores lokale Rema1000, og den blev åbnet for flere år siden ....!

I denne uge er kæresten så i Sverige, og der var et par småting jeg godt lige ville kigge på i Rema, så på med det varme tøj og op på cyklen.
Her gik jeg så fuldstændig shopping amok .... eller noget Ü
Indkøb:
2 stk. Hedera på bøjle
2 bundter påskeliljer (Årets første)

2 nøgler multifarvet garn (Måske til et strikket tørklæde til datteren)

4 nøgler bomuldsgarn, 2 sorte og 2 grå. (Aner ikke hvad de skal bruges til)
Strømpepinde nr. 3 (Dem har jeg sikkert allerede i en eller anden skuffe eller kasse ...)
5 meter tynd elastik (Har jeg slet ingen ide om hvad jeg skal bruge til)
Sy-kit med ALT hvad man måtte have brug for når der skal sys. (Alt sammen noget jeg har i skuffer og kasser, men jeg kunne ikke stå for, at det var samlet på et sted i en lille taske ... Ha ha ...)
Cherrytomaterne trængte jeg til, over på denne ekstrem vilde shopping Ü


I dette indlæg har jeg skrevet om nogle af kærestens fødselsdagsgaver, men han fik også en ny cykel trailer til alle dagligvare indkøbene ;-)

Fra Coop

Ingen kommentarer: