onsdag den 1. februar 2012

Hvad fødselaren fik


Jeg har tidligere gjort opmærksom på, hvor svært det kan være for kæresten, at finde på fødselsdags- og julegaver til mig, men i virkeligheden har jeg samme problem med ham! Ü
Han har fødselsdag d. 26 januar - dvs. for få dage siden, og da han havde fået "alt" i julegave, måtte jeg tænke kreativt.
I vores familie får vi en masse gaver om morgenen. Det er simpelthen for kedeligt kun at få en en enkel eller to, så de mange gaver består af yndlings-grøntsag, yndlingsslik, yndlingschokolade, yndlings-alt-muligt, men da kæresten er taget til Sverige i en uge, var frisk grøntsager ikke så smart, og slik m.m. er langt billigere i Sverige, og så var det jeg kom i tanke om TANG.

Tang spiste jeg afsindigt meget af, for mange år siden. Min mor var vegetar og tang indgik som en skøn ingrediens i alle mulige retter.
Min hunger efter tang opstod igen, da vi på vores yndlingsrestaurant fik tang-salat til vores sushi.
Det var lige før kæresten og jeg havde spist os mætte i den lækre tang, og vel hjemme igen, søgte jeg straks efter Wakame tang online. GISP en pris :(

Med hans fødselsdag på vej, ville jeg dog selvfølgelig gerne gøre lidt ekstra ud af det, og på billedet ses (ud over Wakame tang) nogle af de øvrige lækre gaver vi gav ham.
Jeg glæder mig til at smage dem. Ü
Bortset fra Ærø salten, er alle varer bestilt ved Økologisk-Supermarked og de leverede lyn hurtigt.
Jeg er dog stadigvæk rystet over priserne .......

Kender du en god online shop hvor man kan få sådanne lækre produkter, til en overkommelig pris?
De behøver ikke være økologiske ....

Ingen kommentarer: