lørdag den 22. oktober 2011

Allrecipes.com Dinner Spinner App


Jeg har en iPhone og jeg elsker den. Ikke så meget fordi den er lækker, det er alle Apples produkter jo, og heller ikke fordi den kan en masse, for mange af funktionerne bruger jeg ikke i særlig høj grad, men fordi jeg kan gå i seng med den ... Ü

Det er super hyggeligt at ligge under den varme dyne, træt efter en lang dag, og finde spændende apps. Min favorit kategori er Lifestyle og endnu mere specifikt de apps der indeholder madopskrifter.
Efterhånden har jeg downloadet en del, men altid kun de gratis.

Een af de apps jeg hygger mig meget med er allrecipes.
Den har nogle totale geniale funktioner.
Som det ses på billedet, vælger man hovedområde først (supper, forretter, brød osv.), der efter ingredienser (ost, kylling, kød, grøntsager osv.), og sluttelig kan man vælge, hvor lang tid retten må tage at lave.
Når der trykkes på Spin, vælter det frem med opskrifter inden for de kategorier der er valgt.

Super smart, og der er uendelige muligheder.
Hvis du har en Android eller iPhone så hent app'en. Der er underholdning i mange mange timer Ü

Alternativt kan allrecipies.com også besøges.

Billedet har jeg lånt fra babble.com der har en yderst spændende site med Top 50 Food Apps for Moms.
Den skal jeg lige tjekke lidt mere ud Ü

Ingen kommentarer: