tirsdag den 1. november 2011

Efterår .... Som tiden dog går :(

Vores kæmpe kastanietræ


Da jeg startede denne blog, var foråret så småt begyndt at spire, og forventningerne til sol og varme var store.
Det gav et enormt energiboost, som nuuuu så småt ebber ud.
Jeg er overhovedet ikke til kulde, blæst og regn i månedsvis. :-(

Jeg må erkende, at efterårsfarverne er super flotte, så jeg har lige været et smut i haven (for nogle dage siden hvor solen skinnede ...) for at tage nogle - trods alt - stemningsfyldte billeder.

Vi har et kæmpe, kæmpe kastanietræ der hvert efterår giver os fast arbejde i form af opsamling af kastanjer og blade i pose efter pose efter pose.


Et lille bitte udsnit af blade fra kastanietræet


Rucolaen kæmper for overlevelse


Den skønne pebermynte som jeg ELSKER at nippe af
flere gange om dagen, er færdig for i år :(

Denne Dahlia Georgine var kun en lille spirre vip
på ca. 10 cm. da den blev købt.
Den har vokset sig kæmpe stor, men nu synger den
 også på sidste vers.

Bladene er ikke så kønne længere, men der er
stadigvæk blomster på vores lille rosenbusk

Jeg glæder mig til foråret ..... Ü  

Ingen kommentarer: