mandag den 25. juli 2011

Kuk i uge 28 ....

De vældig lækre retter der var planlagt i uge 28, blev ikke kreeret, så nu overgår de til uge 29.
Mandag havde jeg besøg af hjerteveninden og aftensmaden var derfor lagt i kærestens hænder.
Jeg havde fundet en opskrift på Mexicansk fad hos newyourkerbyheart og den vakte stor jubel bordet rundt. 
Mums, det var lækkert og den skal helt sikkert laves igen.
I mit næste liv vil jeg være mexicaner ...... ;-)
Resten af ugen havde jeg "mad-blokering".
Jeg gad simpelthen ikke lave mad ..... så kæresten lavede det mad han nu lige følte for, og det var bestemt også godt :)
Ellers har den stået på en del Wii tennis, for vejret er da bare NOT til udendørssjov :(
Jeg har et hav af nye bøger fra biblioteket, men på trods af vejret, gider jeg ikke læse i løbet af dagen, og det bliver derfor først inden sengetid.
Hmmmm ... Alt i alt en lidt mærkelig uge, og hvis solen ikke snart kommer igen udvandrer jeg til Mexico!!



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej :)

Jeg vil gerne sende dig en invitation til vores netværk hos http://www.madmedier.dk, men kan ikke lige finde en kontaktmail på din blog.

Kontakt mig hvis det har din interesse

/Kristina