fredag den 10. juni 2011

FERIE!!!!


ENDELIG ferie!!! De sidste godt 4 uger, har der ikke været tid til noget som helst sjovt - som f.eks. at opdatere bloggen, men NU lysner det, og hold da op hvor har jeg glædet mig til det :)
Jeg trængte til at forkæle mig selv i ro og fred, så i formiddags slentrede jeg rundt i byen, og købte et par småting (f.eks. 2 pakkekaldendergaver .....), og så en lækker lækker kjole fra Cream, som jeg nok må eje på et tidspunkt.
Frokosten blev købt og bestod af lækkert solsikkesandwichbrød m. kylling, bacon, baby leaves, fintrevet gulerod og karrydressing. MUMS. Der til en latterlig kedelig cappuccino :(
Der sad jeg i min "baghave" og nød sandwichen, solen og lyden af klukkende vand. Ugers stress forsvandt som dug for solen :)

Jeg fik hurtigt et par venner på besøg, og lidt tabt rucola spiste de sørme (det må da være stærkt for dem!), men da de ligesom anede, at jeg ikke var villig til at afgive mit brød, vendte de fornærmet ryggen til mig ...


I morgen har min datter bestilt en lang tur på cykel ud i det grønne.
Det bliver så dejligt, at have tid til at nyde livet uden stress og jag :)
Jeg har mange hængepartier, men det må ordnes i et stille og roligt tempo.
Min grafik her på bloggen forsvandt for nogle uger siden, så nu har jeg lagt et midlertidigt ind. Så er den sag da ligesom ordnet ind til videre :)

Senere må jeg rundt på nogle af alle de skønne blogs, jeg heller ikke har fået besøgt i lang tid :)


Ingen kommentarer: